Jeannine & Tuur in Canada.reismee.nl

Halifax - Luchthaven

Zaterdag 8 september 2012 Ja, we staan er eigenlijk nauwelijks bij stil, maar dit is echt de laatste dag van onze Canada-reis. Wat begon als: "ja jullie moeten eens naar Canada komen" is nu na 2 jaar werkelijkheid geworden... Judy en Ron, de ouders van Kevin, Gunther's vriend, hadden dit reeds een paar keer gezegd toen zij in Leuven en Pals op bezoek waren. Eigenlijk hadden we dit vorig jaar gepland, maar doordat Jan en Kelly hun huwelijksviering wilden houden (en daar konden we toch echt niet ontbreken), hebben we het naar dit jaar verschoven. Eigenlijk best zo, want we hadden/hebben wat te vieren dit jaar: 35 jaar samen getrouwd en ik wordt er dit jaar 60! We willen hier toch even blijven stilstaan en een aantal mensen danken voor hun betrokkenheid bij deze reis... First of all, Judy and Ron, for your advice in making à trip like this, your hospitality, your kindness and all those wonderfull moments in Penetanguishene. Thank you very much! We'll never forget. Kevin en Gunther voor jullie gezelschap in het eerste gedeelte van onze trip en het gidsen doorheen Toronto... Greta en Eddy voor het regelen van de reis en de tips om deze reis goed te beleven, Jan, voor uw deskundige hulp bij mijn mailprobleem onderweg en de levering van de hardware om de foto's goed op de tablet te krijgen... En jullie allemaal om zo regelmatig onze verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Ook voor de vele reacties die wij onderweg mochten ontvangen... Enkele statistieken misschien reeds: we hebben 32 verhalen en 187 foto's doorgezonden. De verhalen zijn in het totaal 2.089 keer gelezen (of gemiddeld 67 x per verhaal). Er kwamen 167 reacties binnen. Dank daarvoor. Wij hopen dat jullie er iets aan gehad hebben. Het maakt het ons natuurlijk wat gemakkelijker om bij terugkomst over de reis te vertellen. Nu nog even wachten hier op de luchthaven van Halifax op de vlucht die ons naar Montréal zal brengen. Vandaar dan, mits een overstap, op de nachtvlucht naar Brussel. Daar hopen wij dan veilig en wel morgenvroeg (zondag) toe te komen. Groeten iedereen en tot binnenkort! Jeannine en Tuur,

Dennis

Ik zou zeggen geniet nog een tijdje na van jullie avonturen daar en welkom in het zonnige België!!

Lieve

Een goede vlucht,en welkom thuis.Xjes

Marleen

Mama en papa wij zijn heel blij dat jullie terug komen. Tot morgen xxx

inge

jullie 2tjes nog eens bedankt voor de verhalen en de foto's .Veilige terugreis en een serieuze lieve hug

Roger

Bedankt dat we mochten meereizen. We hebben mee genoten. Welkom thuis: jullie kozen de beste dag van het jaar uit!!!!

dekeyser jos en lieve

niet alles kunnen volgen maar een ferme reis hebben jullie gehad!dat pakken ze jullie niet meer af!Welkom in het piepkleine Belgieland!
Hopelijk zien we jullie in Spanje!
Jos en Lieve