Jeannine & Tuur in Canada.reismee.nl

De vooravond

Hey, hier zijn we dan met een eerste verslagske.... We zijn er klaar mee... De koffers zijn gepakt en de reis, de volgweg, de hotels, de tijdstabel... We hopen dat het allemaal klopt. (dat zal wel hoor) Deze namiddag zijn Jeannine en ik nog bij mémé langs geweest. Marleen en Marieke zijn meegeweest. Het was nu juist één van haar mindere dagen. Zij was futloos en sliep veel, weinig gegeten en gedronken... Dus niet goed eigenlijk. Niet de mémé van begin van de week. Ik heb haar toch nog eens kunnen vertellen dat we aan deze reis gingen beginnen, maar het ging aan haar voorbij. Dus niet zo'n goede herinnering om mee te nemen. Morgenvroeg om 6u opstaan. We willen immers voor de drukte op de luchthaven zijn. Zo, seffens ons bed in en hopelijk zijn we niet te veel gestresseerd en kunnen we wat slapen... Canada, here we come!

Reacties

Reacties

Marleen,

Hey papa en mama,
Niet te veel zorgen maken, ik ga morgen nog naar meme, en hou jullie wel op de hoogte.
Geniet maar van jullie reis, en voorzichtig zijn.
Doe ook de groeten aan Gunther en Kevin.
Grtjs en dikke kus, u oudste dochter xx

Gunther

And Canada is ready to welcome you!

Roger

Ik zet me al schrap in mijn zetel om geen minuut te missen!! Volare oh oh.....!!!

Annemie

genieten maar!!!!!!!!!!

inge

Een geweldige reis zal het zeker worden en fijn dat ik een beetje kan meegenieten. Tuin en poezen zijn oke.Een lieve knuf

Dennis

Geniet er van en succes met de vliegreis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!