Jeannine & Tuur in Canada.reismee.nl

Falls

Zondag 12 augustus 2012 Vandaag verlaten we, na weer een rustige nacht en een uitgebreid ontbijtbuffet in het hotel (InterContinental Toronto Centre, Front Street W,), Toronto en zetten we koers naar Niagara Falls. Een ritje van 128 km over de highway. (1u 30 min). Na de regenachtige namiddag van gisteren schijnt nu prachtig de zon. Toch zal een fikse bui ons in de loop van de namiddag weer verrassen (en de regenschermen liggen weer, net zoals gisteren, op de hotelkamer) en is schuilen dus de boodschap. Bezoek aan de beide watervallen (eentje aan de US zijde van de Niagara River en eentje (de grootste - de Horseshoe Falls) aan de Canadese zijde) is hier natuurlijk de voornaamste toeristische trekpleister (zie de foto's). Verder lijkt het hier een heel klein beetje op Las Vegas, maar dan wel een heeeeel klein beetje. Deze avond is er nog een vuurwerk voorzien boven de watervallen... Zal zeker mooi en indrukwekkend zijn. Morgen trekken we dan naar..... Maar dat is voor morgen