Jeannine & Tuur in Canada.reismee.nl

Penetanguishene

Nog even melden: het vuurwerk gisterenavond, boven de waterval was prachtig. Veel volk en dat allemaal voor ons??? Het was namelijk de vooravond van onze 35° huwelijksverjaardag... Na deze belevenis zijn we gaan slapen (een gewoon printje gaan drinken in een cafeetje, zoals we in Leuven of Pals zouden doen, kan hier namelijk niet, om de eenvoudige reden dat er hier geen gewone cafeetjes zijn.....) Deze ochtend ontbijt in het Fallsview Restaurant van ons hotel. Een prachtlocatie (zie foto). Om 11.30u hadden we rendez-vous met Kevin en Gunther. Zij zouden met ons meerijden naar Penetanguishene. Dit is een klein dorpje (9.500 inwoner) aan een baai in het Georgian Bay lake, op +- 140 km noordelijk van Toronto Hier wonen Kevin's ouders: Judy en Ron Skelton-Green. Het was een blij weerzien. Judy en Ron zijn reeds enkele keren bij ons geweest, zowel in Leuven als in Pals. Het is dus tof dat we een tegenbezoekje mochten brengen. Judy heeft trouwens de meeste tips en reisdoelen aangebracht waardoor het zowel voor Greta (reisbureau) als voor ons eigenlijk heel gemakkelijk werd om deze reis volledig te plannen. We werden er ontvangen in hun schattig huis aan de oever van het meer. Het is hier ook de overnachtingsplaats van hele vluchten wilde ganzen. We horen ze wel vanuit ons bed, en naar het schijnt worden die morgenvroeg rond 5u allemaal met veel geroep wakker (en wij dus ook) waarna ze in alle richtingen vertrekken (en wij verder zullen kunnen slapen...) Of het zo is gegaan vertellen we u morgen wel.

Lieve Van Kriekingen

Wij wensen jullie een hele fijne huwelijksverjaardag!!!!!! En geniet nog met volle teugen van jullie reis.Groetjes Marc en Lieve

Dennis

Van mij ook proficiat met jullie 35jaar huwelijk! geniet er van, het ziet er daar leuk uit!

Marleen & Joke

Proficiat met jullie huwelijksverjaardag!!! Zet maar een foto op deze site van jullie tweetjes op die prachtige dag...

Kim en Sarah

Proficiat !!!

Jullie doen ons echt watertanden he, :).

inge

Jullie huwelijksverjaardag zo kunnen vieren is een topper Knuf

Bert en Annemie

Ook van ons nen dikke proficiat voor die 35 jaren bijeen! Nog 35 te gaan!!!