Jeannine & Tuur in Canada.reismee.nl

Québec - dag 3

Vandaag een pechdag en ik ben er een beetje van aangedaan. Het heeft niets met de reis te maken, maar wel met de internetverbindingen en mijn mailaccount... Door een aantal verkeerde handelingen en inlogprocedures ben ik mijn password om in te loggen bij Gmail kwijt... Ik kan dus niet meer aan mijn mails. En ik kan er via de probleemoplossingen van Google ook niet aangeraken... Shame on me! In de plaats van er toch ook overal af te blijven hé. Heb dan maar de hulplijn (onze Jan) ingeschakeld in de hoop dat hij er een oplossing voor vindt... Dus wachten is de boodschap! Verder zijn we weer de stad in getrokken voor verdere exploratie... 't is wel telkens bergop en dus waren we snel moe. Deze avond zijn we naar een voorstelling van Cirque du Soleil gaan zien. Deze was in open lucht... Zoals gewoonlijk: zeer goed. Die mannen en vrouwen doen toch telkenmale halsbrekende toeren alsof het niets is. En de publieke belangstelling was ook niet min... Ik denk dat daar wel een paar duizend man bij mekaar stond. En dan zeggen dat men die show iedere avond geeft gedurende een aantal maanden hier... Zo, morgen auto wegbrengen en trein nemen... Misschien geen Wifi, dus misschien geen verhaal... We zien wel! Tot morgen of overmorgen

Reacties

Reacties

inge

laat jullie niet uit het lood slaan door deze tegenslag;Gewoon blijven genieten en beleven.Jantje vind waarschijnlijk wel een oplossing.Zoniet een grote schrijft kopen en jullie verslagen daar in noteren.Een nadeel : dat jullie bij de thuiskomst ons allemaal kunnen verwachten om het verdere verloop van jullie reis te horen en de foto's te bekijken.knuf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!